Часовоярська міська територіальна громада
Донецька область, Бахмутський район

Порядок подання та оформлення документів для призначення/поновлення пенсій особам, які тимчасово проживають за кордоном

Дата: 09.06.2023 17:33
Кількість переглядів: 60

Фото без опису

🔰 Постановою правління Пенсійного фонду України від 20.04.2023 № 22-1 внесено зміни до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», які передбачають призначення (поновлення) пенсії, особами, які у зв’язку з агресією російської федерації тимчасово проживають за кордоном та отримали тимчасовий захист або статус біженця.

Текст Порядку - https://griml.com/iUZPQ

❗ Відтепер громадяни, які проживають за кордоном, у період дії воєнного стану в Україні та протягом трьох наступних місяців після місяця, у якому його буде припинено чи скасовано, можуть надсилати заяву про призначення/ поновлення пенсії та необхідні для цього документи поштою.

✅ Основні документи, які необхідно подати для призначення пенсії:

✔️ паспорт,

✔️ ідентифікаційний код,

✔️ документи про страховий стаж (трудова книжка, диплом про навчання на денній формі, військовий квиток, та ін.),

✔️ довідка про заробітну плату за 60 місяців підряд по 30.06.2000 (за бажанням),

✔️ реквізити банківського рахунку (якщо обрано спосіб виплати через банк),

✔️ фотографія для пенсійного посвідчення (2,5х3);

✔️ свідоцтво про шлюб у разі зміни жінкою прізвища.

☑️ До заяви про призначення пенсії додаються: 

🔸копія документа/документів про отримання тимчасового захисту або статусу біженця, реєстрацію їх місця тимчасового проживання/перебування за кордоном (з перекладом); 

🔸оригінал документа про посвідчення факту, що фізична особа є живою (з перекладом); 

🔸копії документів, що визначають право на призначення пенсії (з повним переліком документів можна ознайомитися в пунктах 2.1- 2.4, 2.6, 2.9 розділу ІІ Порядку № 22-1).

☑️Для поновлення пенсії до заяви про перерахунок пенсії додаються: 

🔹 копія документа/документів про отримання тимчасового захисту або статусу біженця, реєстрацію їх місця тимчасового проживання / перебування за кордоном (з перекладом); 

🔹 оригінал документа про посвідчення факту, що фізична особа є живою (з перекладом); 

🔹 копія паспорта громадянина України.

📃 Форма заяви для призначення/ поновлення пенсії наведена в додатку 1 до Порядку № 22-1.

🔎Додані до заяви про призначення (поновлення) копії документів повинні бути засвідчені дипломатичним представництвом або консульською установою України або нотаріально. 

Днем звернення за призначенням/поновленням пенсії вважається дата, що зазначена на поштовому штемпелі місця відправлення заяви.

👉 Заява про призначення (поновлення) пенсії може подаватись до будь-якого територіального органу Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації особи.

📎Тимчасова адреса для листування з Головним управлінням  Пенсійного фонду України в Донецькій області: 49008, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 106

📌Про виплату пенсій через установи уповноважених банків та АТ «Укрпошта» - дивіться за посиланням https://griml.com/z7uqq

Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь