Відділ надання адміністративних послуг міської ради
Юридична адреса: м. Часів Яр
Телефон:
Графік роботи: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00 (перерва з 12.00 до 12.48)
Графік прийому громадян: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00 (перерва з 12.00 до 12.48)
Стислий перелік функцій:
- Здійснення керівництва та організаційне забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Часовоярської міської ради.
- Створення доступних та зручних умов для надання суб’єктам звернень адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру.
- Спрощення процедур отримання адміністративних послуг та підвищення їх якості.
- Ліквідація посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг.
Склад штату працівників та розподіл обов’язків :
начальник відділу надання адміністративних послуг міської ради
- Здійснення загального керівництва діяльністю відділу надання адміністративних послуг Часовоярської міської ради, забезпечення розподілу обов’язків між адміністраторами відділу, контроль їх роботи, стану трудової та виконавської дисципліни, дотримання правил трудового розпорядку.
- Планування та організація роботи відділу, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вжиття заходів щодо підвищення ефективності його роботи.
- Координація діяльності адміністраторів, контроль якості та своєчасності виконання ними обов’язків, роботи відділу щодо ефективної взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, підприємствами, установами та організаціями, місцевими та регіональними дозвільними органами.
- Здійснення керівництва та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Часовоярської міської ради.
адміністратор відділу надання адміністративних послуг міської ради
- Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
- Приймання від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
- Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.
адміністратор відділу надання адміністративних послуг міської ради
- Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
- Приймання від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
- Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.
Перелік послуг, які надаються населенню, зазначено в розділі «Адміністративні послуги»