ЯК ПЕРЕВЕСТИ ВИПЛАТУ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ АБО ПІЛЬГИ З ПОШТИ НА БАНК?
#електронні_сервіси_ПФУ
Одержувачі житлової субсидії або пільги можуть отримувати відповідні виплати через відділення поштового зв'язку або через банківську установу.
Подати заяву на зміну способу виплати можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua .
Авторизуйтеся на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відеоінструкція — за посиланням https://t1p.de/ndjke .
1. У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть «Заява на зміну способу виплати житлової субсидії чи пільги».
2. Заповніть необхідні поля форми заяви та завантажте кольорову скан-копію довідки банку з реквізитами рахунку.
3. Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України не виходячи з дому!
Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
сайт — https://www.pfu.gov.ua/dn ,
фейсбук-сторінка — https://www.facebook.com/dn.pfy ,
телеграм-канал — https://t.me/PensFond_dn ,
ютуб-канал — https://www.youtube.com/@gu_pfu_dn ,
TikTok — https://www.tiktok.com/@gu_pfu_dn ,
інстаграм — https://www.instagram.com/gu.pfu.dn .
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області