Часовоярська міська рада
Донецька область, Бахмутський район

Юридичний відділ міської ради

Юридична адреса: м. Часів Яр

Телефон: (06274) 7-20-53

Графік роботи: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00 (перерва з 12.00 до 12.48) 

 Графік прийому громадян: вівторок, з 10.00 до 12.00

Стислий перелік функцій:   

  1. Організація правової роботи в Часовоярської міській раді та її виконавчому комітеті, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативно-правових актів керівниками та працівниками Часовоярської міської ради та її виконавчих органів, самостійних відділів, підпорядкованих міській раді  під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
  2. Організація в установленому порядку претензійно – позовної роботи в Часовоярській міській раді та її виконавчих органів, самостійних відділів, підпорядкованих міській раді. Здійснення контролю за додержанням встановленого порядку ведення договірної роботи в Часовоярській міській раді.
  3.  Представлення інтересів Часовоярської міської ради та її виконавчих органів, самостійних відділів, підпорядкованих міській раді в судах, правоохоронних органах.

Склад штату працівників та розподіл обов’язків :

начальник юридичного відділу міської ради

  1. Забезпечує виконання покладених на юридичний відділ закріплених за відділом показників з питань, що належать до його компетенції.
  2. Бере участь у розробці проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції відділу у межах наданих повноважень за напрямами діяльності.
  3. Забезпечує ведення договірної та претензійно-позовної роботи
  4. Організовує та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з напряму діяльності відділу, а також підготовку за результатами їх розгляду проектів відповідних рішень з питань, що належать до його компетенції.
  5. Інші функції, які випливають з покладених на відділ завдань.

 (посада вакантна) провідний спеціаліст юридичного відділу міської ради

  1. Організовує та забезпечує правильне застосування законодавства у Відділі, подає начальнику Відділу пропозиції щодо вирішення правових питань, які виникають процесі діяльності.
  2. Перевіряє відповідність законодавству документів Відділу.
  3. Здійснює моніторинг змін у законодавстві, про що інформує начальника Відділу.
  4. Здійснює листування Відділу з юридичних питань, що входить до компетенції Відділу.
  5. За дорученням начальника Відділу готує відповіді на скарги та заяви органі в виконавчої влади, громадських організацій, підприємств, установ та організацій, установ, підконтрольних Відділу, громадян.

Перелік послуг, які надаються населенню:

  • Безоплатна первинна правова допомога

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь